beantwoord

Magazine spoor niet ontvangen

• 16 juli 2018
  • 5 reacties
  • 1329 Bekeken

Ik heb het magazine spoor deze keer niet ontvangen en vooral in de zomermaanden maak ik graag gebruik van de aanbiedingen die in dit blad staan,zou graag het magazine alsnog ontvangen
icon

Beste antwoord door Stijn NS 23 juli 2018, 19:31

Update: Ik heb Francis63 de meest recente editie van het blad spoor nagestuurd. Tevens heb ik een instelling aangepast wat er mogelijk voor zorgde dat er geen editie is verstuurd.

Voor de meelezers: Mochten er problemen zijn met de levering van het blad Spoor, via onze Klantenservice kunnen wij de meest recente editie nasturen en controleren wat er is misgegaan!
Bekijk origineel

5 reacties

Hallo Francis63 en welkom bij de NS Community!

Daar kan ik alsnog voor zorgen! Tevens kan ik dan ook meteen even kijken waarom je het blad deze keer niet ontvangen hebt. Zou je mij daarvoor een privébericht (klik op mijn naam, knop 'stuur bericht') willen sturen met je volledige naam, postcode, huisnummer, geboortedatum en e-mail adres?
Hallo Stijn,
[persoonlijke gegevens verwijderd door Moderator]
Je hebt je gegevens net in een openbaar bericht geplaatst, Francis63! Ik heb het verwijderd vanwege privacy doeleinden, gezien de Community openbaar is. Zou je dezelfde gegevens nogmaals in een privébericht kunnen sturen? Als je op mijn naam klikt, Stijn NS, dan kom je op mijn profiel terecht. Daar zou je een gele knop moeten hebben staan met 'Stuur bericht' daarop. Via die knop kun je mij een privébericht sturen.
Update: Ik heb Francis63 de meest recente editie van het blad spoor nagestuurd. Tevens heb ik een instelling aangepast wat er mogelijk voor zorgde dat er geen editie is verstuurd.

Voor de meelezers: Mochten er problemen zijn met de levering van het blad Spoor, via onze Klantenservice kunnen wij de meest recente editie nasturen en controleren wat er is misgegaan!
Ontvangen en blij mee!Bedankt

Reageer