mailadres | NS Community
beantwoord

mailadres

  • 8 February 2023
  • 5 reacties
  • 116 Bekeken

Beste heer/mevrouw,

als ik een kaartje bestel voor de trein dan krijgt mijn zus een mailtje.

hoe kan ik haar mailadres weghalen?

mvg Patricia Tubee - de Vos

icon

Beste antwoord door Laura NS 8 February 2023, 11:14

Bekijk origineel

5 reacties

Hoi Tubée, welkom op onze NS Community. Wanneer je een e-ticket bestelt, dien je het e-mailadres nog in te voeren. Je kan hierbij je eigen e-mailadres invullen en dan krijg jij het ticket in de mail. Zie hier bijvoorbeeld.

Reputatie 7
Badge +1

Kan het soms zijn dat jouw browser automatisch het emailadres van jouw zus aanvult?

Op die manier heb ik eens 2 adressen door elkaar ingevuld gekregen bij een webshop. Daar had de browser nadat ik mijn gegevens had ingevuld op de een of andere manier een aantal regels overschreven met automatisch invullen zonder dat ik het door had.

Heeft iemand het mail adres van ns. Ik moet een machtiging sturen per mail maar kan nergens adres vinden, ik heb twitter al geprobeerd maar krijg dan een melding dat het bericht niet is verzonden.

Heeft iemand het mail adres van ns. Ik moet een machtiging sturen per mail maar kan nergens adres vinden, ik heb twitter al geprobeerd maar krijg dan een melding dat het bericht niet is verzonden.

Van wie moet u een machtiging sturen? Neem contact op met diegene. Als u daar geen contactgegevens van hebt, bel de klantenservice.

Reputatie 7
Badge +3

Heeft iemand het mail adres van ns. Ik moet een machtiging sturen per mail maar kan nergens adres vinden, ik heb twitter al geprobeerd maar krijg dan een melding dat het bericht niet is verzonden.

NS heeft geen openbaar mailadres. Het zou ook geen zin hebben om iets te mailen, want de wachttijd zou erg lang zijn. Zo heb ik nog geen reactie op mijn eind december 2022 persoonlijk afgegeven brief.

Je kunt iets meesturen via de chat, pb (facebook) en dm (Twitter).

Reageer