beantwoord

mee reizen met 40% korting is niet verrekend

• 9 augustus 2017
  • 11 reacties
  • 261 Bekeken

ik ben 30 Juni met iemand meegereisd met 40% korting maar ik heb de volledige prijs betaald en heb hulp gehad op het station
icon

Beste antwoord door Gabriëlle NS 9 augustus 2017, 15:22

Welkom op het NS Serviceforum, visserhenny!

Het kan zijn dat de Samenreiskorting niet goed op je kaart is geladen of dat er niet binnen de daluren is ingecheckt. Om dit na te gaan raad ik je aan om contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen dan ook kijken of er nog een restitutiemogelijkheid is. Je kunt ze bereiken via 030-7515155 of via Facebook / Twitter
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +4
De meest voorkomende oorzaak is dat u als medereiziger tijdens de spitsuren heeft ingecheckt. Dus van 06.30 tot 09.00 of tussen vier uur en half zeven 's avonds. Het kan ook zijn dat u vergeten bent samenreiskorting op de kaart te zetten. Samenreiskorting geldt verder per rit, tussen in- en uitchecken en niet per dag.

Ik kan niet inschatten wat er aan de hand was. De hulp lijkt niet adequaat te zijn geweest. U blijft natuurlijk zelf verantwoordelijk voor een geldig kaartje.

Mogelijk kunt u het voorleggen aan Klantenservice en is men coulant, maar er is geen recht op teruggave van uw kant. U zult haast iets niet goed gedaan moeten hebben, de vraag is even wat.
Reputatie 7
Badge +3
Hebt U wellicht ingecheckt tijdens de spitsuren?.
Meereiskorting kan namelijk alleen gebruikt worden als er in de daluren wordt ingecheckt.
Welkom op het NS Serviceforum, visserhenny!

Het kan zijn dat de Samenreiskorting niet goed op je kaart is geladen of dat er niet binnen de daluren is ingecheckt. Om dit na te gaan raad ik je aan om contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen dan ook kijken of er nog een restitutiemogelijkheid is. Je kunt ze bereiken via 030-7515155 of via Facebook / Twitter
Reputatie 5
Je krijgt overigens zowel bij in- als uitchecken op display te zien dat je met korting reist. Heb je dat gezien ?
[quote=Goner]Je krijgt overigens zowel bij in- als uitchecken op display te zien dat je met korting reist. Heb je dat gezien ?[/quote

dat heb ik niet gezien omdat een medewerkster van de ns het voor mij heeft gedaan]
Hebt U wellicht ingecheckt tijdens de spitsuren?.
Meereiskorting kan namelijk alleen gebruikt worden als er in de daluren wordt ingecheckt.

ik ben rond 11.30 uur ingescheckt
Reputatie 5

dat heb ik niet gezien omdat een medewerkster van de ns het voor mij heeft gedaan

Ze hebben in- en uitgecheckt voor je ?? De service gaat wel erg ver tegenwoordig ... dacht dat ze alleen 'meereizen' op je OV-kaart hadden gezet.
dank voor jullie reacties, heb met de NS gebeld en krijg het resterende bedrag terug
Reputatie 7
Goed om te lezen Henny, fijn dat je goed geholpen bent.
Ik was ook verbaasd dat er zo'n goede service was
Ik was ook verbaasd dat er zo'n goede service was bij de NS. Petje af

Reageer