beantwoord

meereis retour

  • 14 February 2023
  • 14 reacties
  • 418 Bekeken

Ik wil graag weten of je met deze aanbieding van meereis retour ook 1e klas mag reizen aangezien diegene waar ik mee reis ook 1e klas rijd!!!!

icon

Beste antwoord door Lorena NS 14 February 2023, 17:37

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hi Marretje! 
Bij de meeste Meereisretouren reis je mee op de klasse waar de abonnementhouder ook op reist. Daarvoor hoef je dan niet apart nog voor te upgraden. Heb je nog een linkje van het Meereisretour dat je wil gaan gebruiken? Dan kan ik dat voor de zekerheid nog voor je bevestigen.

Bedoel je dat nummer waar we hem mee kunnen verzilveren???

Reputatie 6
Badge +2

Nee, dat lijkt me jouw coupon- of kortingscodes. Die mag je privé houden. Heb je een mail ontvangen hierover? 

Ja die mail heeft mijn man ontvangen.

Geldt dit nu (juli/aug 2023) bij de weg = weg weken: k wil graag weten of je met deze aanbieding van meereis retour ook 1e klas mag reizen aangezien diegene waar ik mee reis ook 1e klas rijd!!!! 

Goedemiddag @Reiziger196058, De aanbieding van de Weg = Weg Weken is ook geldig in de eerste klas. Je dient de juiste klasse aan te vinken bij de koop van jouw ticket.

Reputatie 7
Badge +3

Nee hoor, je hoeft helemaal niet de juiste klasse aan te vinken, daar is ook geen veld voor. 

Bij de Dagretour voor 20% korting bij de Weg = Weg Weken dien je wel de juiste klasse aan te vinken. Dit wordt gevraagd. 

Reputatie 7
Badge +3

De vraag ging niet over de Dagretour met 20% korting, maar over de Meereisretour. Bij de Meereisretour wordt de klasse niet gevraagd, daarmee mag je meereizen in de klasse van degene met wie meegereisd wordt. Het antwoord dat je de juiste klasse moet aanvinken is dus niet het antwoord op de gestelde vraag en kan zorgen voor verwarring omdat iemand hierdoor misschien gaat zoeken naar een niet bestaand veld bij het bestellen van een Meereisretour.

Ik denk dat er enigszins verwarring ontstaat omdat er wordt gevraag naar de actie van de Weg = Weg Weken en naar een Meereisretour. Daarom heb ik mijn antwoord nogmaals opnieuw in de topic gezet zodat het duidelijk is dat ik doelde op actie van de Weg = Weg Weken.

Reputatie 7
Badge +3

Bij de Weg = Weg weken zijn meerdere aanbiedingen, één ervan is een Meereisretour voor €9,95 waarbij je dus geen klasse kunt invullen en hier was de vraag over. https://wegisweg.ns.nl/details/2

Waarom je er dan de aanbieding van de Dagretour bij haalt is mij dan een vraag, dat zijn 2 verschillende aanbiedingen, wel allebei in het kader van de Weg = Weg weken.

De vraag van @Reiziger196058 was

Geldt dit nu (juli/aug 2023) bij de weg = weg weken: k wil graag weten of je met deze aanbieding van meereis retour ook 1e klas mag reizen aangezien diegene waar ik mee reis ook 1e klas rijd!!!! 

Ik zie hier nergens Dagretour met 20% korting staan. 

 

Het is wel enigszins verwarrend dat deze nieuwe vraag over een aanbieding in de Weg = Weg weken wordt gesteld in een ouder topic over een andere actie, als is het in principe wel hetzelfde product (een Meereisretour). 

 

Ik snap jouw punt. De actie is vandaag net online gegaan. De Meereisretour actie is nog niet goed naar ons communiceert, alle andere acties van de Weg = Weg weken wel. Hierdoor begreep ik de vraag in eerste instantie verkeerd en begon daarom over de Dagretour korting. Ik heb direct intern contact gezocht hierover en heb nu meer informatie beschikbaar over de desbetreffende actie. 

Reputatie 7
Badge +3

Ik snap de aanbieding sowieso niet, want iedereen kan gewoon een Meereisretour voor € 9,95 kopen: https://www.ns.nl/uitgelicht/acties/meereisretour.html

Reputatie 7
Badge +3

Ik snap jouw punt. De actie is vandaag net online gegaan. De Meereisretour actie is nog niet goed naar ons communiceert, alle andere acties van de Weg = Weg weken wel. Hierdoor begreep ik de vraag in eerste instantie verkeerd en begon daarom over de Dagretour korting. Ik heb direct intern contact gezocht hierover en heb nu meer informatie beschikbaar over de desbetreffende actie. 

Mooi dat het nu wel duidelijk is. Wel weer minder goed van NS om dit niet duidelijk te communiceren naar de klantenservice medewerkers.

 

Ik snap de aanbieding sowieso niet, want iedereen kan gewoon een Meereisretour voor € 9,95 kopen: https://www.ns.nl/uitgelicht/acties/meereisretour.html

Ja, maar niet iedereen heeft een mail voor deze aanbieding gehad. En als ze die wel gehad hebben staat er dat het tot 60 dagen na ontvangst van de e-mail te koop en te gebruiken is (wat niet klopt want je kon het ook daarna nog kopen), dus na die 60 dagen is je aanbieding officieel gezien verlopen en dan kun je dus nu deze van de Weg = Weg weken gebruiken. Overigens is de laatste datum die ik nu kan kiezen bij deze Meereisretour 1 september, en dat is minder dan 60 dagen, dus mogelijk een teken dat NS met deze gaat stoppen. 

Reageer