beantwoord

Meereiskaart

  • 14 januari 2015
  • 1 reactie
  • 145 Bekeken

Beste meneer/mevrouw,

Ik heb in november twee meereiskaarten gekocht met in gedachten ze te gebruiken met kerst en oud & nieuw (familie woont ver weg). Wegens omstandigheden hebben we ze niet kunnen gebruiken en ik keek vandaag of ik de kaarten alsnog voor iets anders zou kunnen gebruiken, maar nu zag ik dat de datum tot wanneer ze geldig zijn 10 januari is.

Ik heb maar weinig geld te besteden en 2x 8,95 kan ik echt niet missen. Is hier een oplossing voor?

Met vriendelijke groet,
Tamara
icon

Beste antwoord door Marjan NS 14 januari 2015, 14:15

Hallo Tamara, welkom op het forum. Jammer dat je geen gebruikt hebt kunnen maken van de meereiskaarten. Ik wil je vragen de twee couponcodes naar ons toe te sturen + uitleg voor een verzoek voor restitutie. Dit mag naar:

NS Klantenservice
postbus 2372
3500GJ Utrecht

Groet,
Marjan
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Tamara, welkom op het forum. Jammer dat je geen gebruikt hebt kunnen maken van de meereiskaarten. Ik wil je vragen de twee couponcodes naar ons toe te sturen + uitleg voor een verzoek voor restitutie. Dit mag naar:

NS Klantenservice
postbus 2372
3500GJ Utrecht

Groet,
Marjan

Reageer