beantwoord

meereiskaart betaald maar niet ontvangen

• 18 april 2017
  • 2 reacties
  • 91 Bekeken

Op 14 april bestelde ik via internet een meereiskaart voor 12,99. Ik heb die kaart betaald, maar geen link of code ontvangen om de kaart te activeren voor als ik met mijn genodigde ga reizen, ik vraag me af hoe dit kan, normaal krijg ik altijd wel een email oid als ik iets bestel
icon

Beste antwoord door Tochjo 18 april 2017, 09:27

U kunt het beste even direct contact opnemen met de klantenservice hierover. Aan de hand van uw gegevens kunnen zij zien of er misschien iets is misgegaan, bijvoorbeeld doordat u per ongeluk een verkeerd e-mailadres hebt ingevuld, en de e-mail opnieuw versturen.

Direct contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
U kunt het beste even direct contact opnemen met de klantenservice hierover. Aan de hand van uw gegevens kunnen zij zien of er misschien iets is misgegaan, bijvoorbeeld doordat u per ongeluk een verkeerd e-mailadres hebt ingevuld, en de e-mail opnieuw versturen.

Direct contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Hi Amceetje. Welkom op het Serviceforum!

Zoals Tochjo al aangeeft kan je, om je ticket zo snel mogelijk alsnog te ontvangen, even contact opnemen via één van onze andere kanalen 🙂 Laat je ons weten of het gelukt is?

Reageer