beantwoord

meereisretour, de code wordt niet herkend

  • 29 november 2019
  • 4 reacties
  • 95 Bekeken

Hallo, we willen morgen op stap met vrienden. We hebben beiden een weekendvrij abonnement. Echter, ik wilde vanmorgen kijken hoe dat werkt en zie dat de kortingcode niet wordt herkend. Gekke is dat we wel het gereduceerde bedrag in beeld krijgen. Is het zo oke en kan ik op deze manier 2 kaarten uitprinten

icon

Beste antwoord door Danny NS 29 november 2019, 11:31

Hoi Jippie, welkom bij de NS Community.

Zeker, bij een eventuele controle toon je aan met wie je samenreist.

Bekijk origineel

4 reacties

Hoi Jippie, welkom bij de NS Community.

Zeker, bij een eventuele controle toon je aan met wie je samenreist.

nou nou, eventuele controle, ze mogen best controleren vind ik wel:)

 

maar het is geen punt dat de code niet wordt herkend, want dat is wel vreemd eigenlijk. Ik hoop dat het lukt maar wil het niet voor morgen uitdraaien, je weet nooit of er een kink ik de kabel komt.

Er is op het moment voor het Meereisretour geen kortingscode nodig. Zoals je zelf ook aangeeft, wordt het juiste bedrag al weergeven en kan je dan de bestelling afronden. Ik hoop dat het verder nog is gelukt!

Badge +3

Er is op het moment voor het Meereisretour geen kortingscode nodig. 

Leuker/makkelijker kunnen we het niet maken!

Nou ja, mochten er korting/couponcodes bestaan die een nóg lagere prijs opleveren dan moet je die natuurlijk wel kunnen invullen :sweat_smile:

Dus vandaar dat (standaard) veld in het (standaard) formulier.

Reageer