beantwoord

meereisretour - verkeerde datum ingevuld

  • 10 juli 2019
  • 2 reacties
  • 156 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
ik heb een meereisretour gekocht vandaag maar heb de verkeerde datum ingevuld dit moest voor volgende week vrijdag zijn. Maar heb voor a.s vrijdag gedaan. Kan ik dit nog wijzigen?
icon

Beste antwoord door Denice NS 10 juli 2019, 20:19

Hi Asma. Welkom bij de Community.

Onze E-tickets hebben strenge voorwaarden. Achteraf wijzigen is niet mogelijk. Indien het ticket nog niet geopend/gedownload is kan het ticket via onze Klantenservice nog ongeldig worden gemaakt en het geld worden teruggestort. Zodra het ticket is geopend/gedownload is ongeldig maken en restitutie verlenen niet meer mogelijk helaas.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
In principe kan dit niet, aangezien NS het ticket niet op afstand kan blokkeren, waardoor u er alsnog mee zou kunnen reizen.
Maar er zijn ook gevallen bekend waarbij de klanteNService coulant was en er toch iets mogelijk was. U kunt het dus altijd proberen door contact op te nemen.
Hier op de Community kan het in elk geval niet 🙂
Hi Asma. Welkom bij de Community.

Onze E-tickets hebben strenge voorwaarden. Achteraf wijzigen is niet mogelijk. Indien het ticket nog niet geopend/gedownload is kan het ticket via onze Klantenservice nog ongeldig worden gemaakt en het geld worden teruggestort. Zodra het ticket is geopend/gedownload is ongeldig maken en restitutie verlenen niet meer mogelijk helaas.

Reageer