beantwoord

Meereizen op mijn abonnement

• 17 februari 2015
  • 1 reactie
  • 179 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik heb een altijd voordeel abonnement, Nu ga ik volgend weekend met mijn man op de trein. Nu mag hij met mij meereizen met 40% korting, maar hoe werkt dit.
Moet ik iets aanvragen via mijn ns. Ik zou het niet weten en kan er ook niet achter komen vooral met die computer dame EVA niet.
Die begrijpt niets.
Ik hoor het graag. Ik ga zaterdag 28 februari met de trein met mijn man.
icon

Beste antwoord door Loes 17 februari 2015, 20:03

Via deze link staat alles over de samenreiskorting. Uw man moet daarvoor een eigen OV-chipkaart hebben, persoonlijk of anoniem en voor elke reis dient u dit reisrecht weer via de kaartautomaat op te laden. Een anonieme OV-chipkaart kunt u uit de bolle kaartautomaten halen en kost 7,50 euro. Het instaptarief is dan 10 euro. Ik hoop dat u hier verder mee komt, we horen het anders graag van u.
Bekijk origineel

1 reactie

Via deze link staat alles over de samenreiskorting. Uw man moet daarvoor een eigen OV-chipkaart hebben, persoonlijk of anoniem en voor elke reis dient u dit reisrecht weer via de kaartautomaat op te laden. Een anonieme OV-chipkaart kunt u uit de bolle kaartautomaten halen en kost 7,50 euro. Het instaptarief is dan 10 euro. Ik hoop dat u hier verder mee komt, we horen het anders graag van u.

Reageer