beantwoord

Meereizen via welk station?

• 26 november 2018
  • 5 reacties
  • 117 Bekeken

Ik neem via mee met een meereis regeling voor de prijs van € 7,50.
ik neem dan een retour naar Schiphol.
Mag ik met die persoon via het Centraalstation Amsterdam of moet het via Sloterdijk?

Dank en groet,

Simon
icon

Beste antwoord door Jeroen 26 november 2018, 18:00

Alhoewel er gegevens missen om u een concreet antwoord te geven op uw vraag mag u, mits u abonnement houder van de NS bent, iemand met een meereis ticket meenemen op de routes welke de reisplanner u aangeeft.

U kunt uw reis dus in de NS reisplanner plannen en dan kijken welke mogelijkheden de reisplanner u geeft qua reisroutes.
Bekijk origineel

5 reacties

Badge
Alhoewel er gegevens missen om u een concreet antwoord te geven op uw vraag mag u, mits u abonnement houder van de NS bent, iemand met een meereis ticket meenemen op de routes welke de reisplanner u aangeeft.

U kunt uw reis dus in de NS reisplanner plannen en dan kijken welke mogelijkheden de reisplanner u geeft qua reisroutes.
Dag Jeroen,

ik heb een abonnement, neem iemand met mij mede en heb op datum met hem een
retour Schiphol meteen prijs van €7.50. De vraag is of dit vanaf Enkhuizen dan via Sloterdijk moet of dat het ook via Amsterdam Centraal mag.

alweer een groet + dank

Simon
Reputatie 7
Badge +3
Beiden moeten vanaf het beginstation tot het eindstation samen reizen volgens de route die de reisplanner aangeeft.
Badge +3
En volgens de reisplanner is de reis van Enkhuizen naar Schiphol via Amsterdam Sloterdijk en niet via Amsterdam Centraal.
Allen hartelijk dank voor het antwoord op mijn vraag.

Simon

Reageer