beantwoord

Met NS naar concert: P+R?

Hoi.

Ik heb via ticketmaster treinkaartjes gekocht om naar een concert te gaan in Amsterdam.Omdat de trein na het concert niet meer terug gaat naar mijn "thuis"station, ga ik via een ander station naar Amsterdam. Dit eerste (en achteraf laatste) stukje moet ik met de auto doen.
Kan ik met dit treinkaartje ook gebruik maken van een P+R parking en zo ja, hoe doe ik dat?
icon

Beste antwoord door Denice NS 4 november 2016, 12:14

Hi Alguard. Welkom op het Serviceforum!

Met een E-ticket is het helaas niet mogelijk om korting te krijgen op het parkeertarief. Deze korting kan alleen worden toegepast als je reist (in- en uitcheckt) met een OV-chipkaart. Alle info kan je hier vinden.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Er zijn gratis en betaalde P+R parkeerterreinen. Vanaf welk station ga je reizen ?
Er zijn gratis en betaalde P+R parkeerterreinen. Vanaf welk station da je reizen ?
Hoi,

bedankt voor de snelle reactie.
Ik woon in Weert, maar daar gaat na het concert meer naar toe.

Ik wil daarom graag vanuit Eindhoven met de trein en daar dan parkeren.
Reputatie 3
Je kan parkeren op P+R Fuutlaan. Dat kost je max 6,84/dag. Meer info op de site van Q park.
Normaal zou je met je OV pas korting krijgen. Hoe dat werkt met een e-ticket weet ik niet.
Hi Alguard. Welkom op het Serviceforum!

Met een E-ticket is het helaas niet mogelijk om korting te krijgen op het parkeertarief. Deze korting kan alleen worden toegepast als je reist (in- en uitcheckt) met een OV-chipkaart. Alle info kan je hier vinden.

Reageer