beantwoord

Met vrij reizen gereisd, zonder dat het product is geactiveerd

• 8 november 2019
  • 7 reacties
  • 153 Bekeken

Gister, 7 november heb ik van Amsterdam naar Haarlem gereisd en weer terug. Tot mijn verbazing heb ik met een ‘vrij reizen dag’ gereisd hoewel ik het product niet op een machine had geactiveerd. Het is ook niet logisch om met Vrij eizen van Amsterdam naar Haarlem en terug te reizen.

Hoe kan ik dit ongedaan maken.

Hartelijk dank voor een reactie, Ans

icon

Beste antwoord door Thom 8 november 2019, 16:31

Heeft u uw keuzedag geactiveerd in een winkelketen, de Hema en aanverwant? Dan worden de keuzedag er vaak samen met de jaarkeuzedag opgezet. U verbruikt er dan eentje en dan staat er toch nog een op, zonder dat u het weet. Iets anders kan ik haast niet verzinnen, een keuzedag kan er anders alleen maar heel bewust opkomen. Klantenservice zal het inderdaad even uit moeten zoeken. Mogelijk heeft u met de jaarkeuzedag gereisd. U moet er een mededeling van gehad hebben bij het inchecken.

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge

Ik zou als ik u was contact opnemen met de klantenservice via telefoon of chat en de situatie uitleggen. Via Facebook of Twitter kan ook.

Misschien kunnen zij dit voor u corrigeren.

Reputatie 7
Badge +4

Heeft u uw keuzedag geactiveerd in een winkelketen, de Hema en aanverwant? Dan worden de keuzedag er vaak samen met de jaarkeuzedag opgezet. U verbruikt er dan eentje en dan staat er toch nog een op, zonder dat u het weet. Iets anders kan ik haast niet verzinnen, een keuzedag kan er anders alleen maar heel bewust opkomen. Klantenservice zal het inderdaad even uit moeten zoeken. Mogelijk heeft u met de jaarkeuzedag gereisd. U moet er een mededeling van gehad hebben bij het inchecken.

Dank jullie, ik heb Klantenservice gebeld. Vanwege de lange wachttijd (na 30 minuten nog geen contact) heb ik deze mogelijkheid  gestart. 

Reputatie 6
Badge

Begrijpelijk dat u het dan hier probeert. Ik zou het op een andere manier of later nog eens proberen. Wij kunnen u er helaas niet mee helpen. Succes ermee.

Reputatie 7
Badge +4

De kanalen op de sociale media werken vaak wat sneller,.Als u belt is het ‘ s avonds na tienen vaak rustiger. Bellen is voor u het handigste.

Hoi @Ansvaneil en welkom bij de NS Community!

Ik zie dat je al aardig op weg bent geholpen. Heb je inmiddels contact gehad met de klantenservice?

Probleem is opgelost! Ik krijg een code voor een e-ticket waarmee ik onder dezelfde voowaarden als die van een keuzedag kan reizen.

Ik werd uitermate vriendelijk en begripvol te woord gestaan. dank voor de reacties!

Reageer