beantwoord

Mijn couponcode werkt ineens niet meer

• 4 juli 2019
  • 1 reactie
  • 82 Bekeken

Ik heb net mijn couponcode verzilverd alle gegevens ingevoerd ook de reis datum, ik wou een railrunner erbij bestellen, staat eropeens dat mijn couponcode niet meer geldig is?
Als ik mijn couponcode opnieuw invoer bij de ns geeft tie aan dat tie al is gebruikt, railrunner heb ik besteld keurig email van gekregen maar mijn e-ticket ben ik kwijt, ik vind het nergens terug en nu?
icon

Beste antwoord door Emma NS 4 juli 2019, 11:15

Beste NeelraM, welkom bij onze Community!

Wat gek dat de couponcode niet meer werkte, mijn excuses daarvoor. Goed om te lezen dat je wel een railrunner hebt kunnen aanschaffen! :)

Wat betreft de couponcode kun je het beste zo snel mogelijk contact opnemen met onze klantenservice. Wat zij namelijk voor je kunnen is je voorzien van een nieuwe couponcode. Hoe gaat dat in zijn werk? Je stuurt ons een bericht op Facebook, Twitter of via Live Chat en stuurt direct je NAW-gegeven, geboortedatum, e-mailadres en je couponcode mee, oké? :)

Zodra mijn collega's zien dat de couponcode niet is gebruikt, krijg je waarschijnlijk gewoon een nieuwe!

Succes. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Beste NeelraM, welkom bij onze Community!

Wat gek dat de couponcode niet meer werkte, mijn excuses daarvoor. Goed om te lezen dat je wel een railrunner hebt kunnen aanschaffen! :)

Wat betreft de couponcode kun je het beste zo snel mogelijk contact opnemen met onze klantenservice. Wat zij namelijk voor je kunnen is je voorzien van een nieuwe couponcode. Hoe gaat dat in zijn werk? Je stuurt ons een bericht op Facebook, Twitter of via Live Chat en stuurt direct je NAW-gegeven, geboortedatum, e-mailadres en je couponcode mee, oké? :)

Zodra mijn collega's zien dat de couponcode niet is gebruikt, krijg je waarschijnlijk gewoon een nieuwe!

Succes. 🙂

Reageer