beantwoord

mijn e ticket geactiveerd en niets ontvangen

  • 15 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 68 Bekeken

Ik heb zojuist mijn e ticket geactiveerd en krijg geen bevestiging in mijn mail
Ik wil morgen gaan reizen. Help wat nu
icon

Beste antwoord door Rueben NS 15 augustus 2019, 21:49

Dag Redje2008 en welkom op onze Community!

Wat spijtig om te lezen dat je je E-ticket nog niet hebt ontvangen! De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.
Bekijk origineel

3 reacties

Dag Redje2008 en welkom op onze Community!

Wat spijtig om te lezen dat je je E-ticket nog niet hebt ontvangen! De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.
Ik heb zojuist 17 minuten aan de telefoon gezeten.... en niemand gesproken
Ik krijg toevallig net binnen dat er een verstoring is met het versturen van het e-ticket. Als je morgen pas moet reizen wil ik je vragen om het versturen af te wachten. Mocht je tegen die tijd nog steeds niet je ticket ontvangen hebben, dan zou ik alsnog contact opnemen met onze klantenservice om te kijken naar een andere oplossing. Naast ons bellen zijn er dus ook drie andere contactmogelijkheden en we zijn 24 uur per dag bereikbaar.

Reageer