beantwoord

mijn geld terug

• 28 April 2021
  • 3 reacties
  • 107 Bekeken

I heb de jongere dag kaart gekocht maar ik kreeg niks te zien dus ik kocht er nog een keer dat probleem dus ik wil heel graag mijn €15,00 terug

icon

Beste antwoord door loklok8 28 April 2021, 20:49

Neem hiervoor contact op met de klantenservice en houdt daarbij alle gekochte tickets bij de hand. Als het om allemaalidentieke tickets gaat zou restitutie van de  duplicaten mogelijk moeten zijn. 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Neem hiervoor contact op met de klantenservice en houdt daarbij alle gekochte tickets bij de hand. Als het om allemaalidentieke tickets gaat zou restitutie van de  duplicaten mogelijk moeten zijn. 

ik heb een kaart gekocht op de verkeerde datum en ik kan mijn geld niet terug krijgen 

Reputatie 7
Badge +4

Dat klopt, is terecht, en daar is niets meer aan te doen. U kunt op de dag die op uw ticket staat gewoon reizen en als u uw geld terug zou krijgen, kan dat reizen op die dag nog steeds. Als u het wel terug kreeg, zou die dag gratis zijn, en NS is natuurlijk niet helemaal gek. Het is namelijk niet te zien of de ticket gebruikt is of niet. 

Het is verstandig er gewoon mee op stap te gaan op die dag van geldigheid en voortaan de datum goed in te vullen. Meer smaken zijn er voor u helaas niet. U heeft zelf de fout gemaakt en het niet goed gecontroleerd toen u daartoe in de gelegenheid werd gesteld.

Reageer