beantwoord

mijn kaartje is kwijt

  • 3 August 2021
  • 2 reacties
  • 49 Bekeken

Hallo, ik heb een kaartje van 7,50 gekocht is ook van mijn rekening. Alleen krijg ik hem niet te zien bij mijn tickets en niet in mijn email.

icon

Beste antwoord door Denice NS 3 August 2021, 11:48

Hoi Anouk. Welkom bij de Community.

Ik wil je adviseren contact op te nemen met onze Klantenservice. Dan kan het ticket nagestuurd worden. 

Laat je weten of het gelukt is?

Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Anouk. Welkom bij de Community.

Ik wil je adviseren contact op te nemen met onze Klantenservice. Dan kan het ticket nagestuurd worden. 

Laat je weten of het gelukt is?

Hoi Anouk. Welkom bij de Community.

Ik wil je adviseren contact op te nemen met onze Klantenservice. Dan kan het ticket nagestuurd worden. 

Laat je weten of het gelukt is?

Hey bedankt het is gelukt!

Reageer