beantwoord

Mijn NS aangemaakt, activeringscode ingevoerd en melding: activeringscode niet correct

• 20 augustus 2014
  • 3 reacties
  • 551 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Vorige week heb ik een account aangemaakt voor Mijn NS. Ik heb ook geklikt op de link om mijn account te activeren. Gisteren heb ik de brief van NS ontvangen dat ik mijn activeringscode moet invoeren. Deze code heb ik nu ingevoerd. Echter kreeg ik steeds de meling: bevestigingscode is niet correct. Gevolg daarvan is dat ik tot nu toe niet kan inloggen.
Graag even toelichten wat de oorzaak is en wat ik verder moet doen.
m.v.g.
caspers
icon

Beste antwoord door Ramon NS 20 augustus 2014, 12:42

Dag Caspers, goed dat je het forum hebt gevonden. Het kan zijn dat je een onjuiste code hebt ingevoerd. Het verschil tussen een cijfer en een letter is helaas niet altijd even duidelijk. Je mag mij via een privébericht wel even je NAW-gegevens sturen dan gaan we even na of je de juiste activatiecode hebt ingevoerd. Gr. Ramon
Bekijk origineel

3 reacties

Dag Caspers, goed dat je het forum hebt gevonden. Het kan zijn dat je een onjuiste code hebt ingevoerd. Het verschil tussen een cijfer en een letter is helaas niet altijd even duidelijk. Je mag mij via een privébericht wel even je NAW-gegevens sturen dan gaan we even na of je de juiste activatiecode hebt ingevoerd. Gr. Ramon
Ik heb vandaag ook een account aan gemaakt op mijn NS en via de e-mail de account geactiveerd. Dit kreeg ik te zien op de site. Nu wil ik inloggen en zegt deze dat mijn account nog niet geactiveerd is. Dit spreekt elkaar wel tegen. En neen ik heb geen typfouten gemaakt.
Beste Roberte67, Vervelend om te lezen dat het nog niet gelukt is. Zou je mijn in een privébericht je NAW-gegevens kunnen sturen? Dan wil ik graag even naar kijken.

Reageer