beantwoord

mijn ns account is kapot

• 20 juli 2021
  • 2 reacties
  • 52 Bekeken

mijn ns account werkt niet met inloggen. ik krijg altijd een error dat ‘mijn ns wordt onderhouden’. ik heb een kaartje online gekocht en kan deze niet uitdraaien bij de machine. het wordt niet in mijn account gevonden, en ik verlies dus mijn geld in een zwart gat. enorm jammer, en zou het graag terug krijgen met een werkend account.

bewerking: ik kan dus wel inloggen op pc om te ontdekken dat mijn account corrupt is. op de ns app krijg ik een algemene foutmelding.

icon

Beste antwoord door Robert B 20 juli 2021, 18:04

Welkom bij de NS Community!

Als het goed is heb je een e-mail gekregen voor je online bestelde ticket. Behalve de optie om het in de NS app te laden of uit te printen kan je het ook downloaden en de code uit het pdf-document gebruiken om poortjes te openen of bij controle in de trein. Uitprinten is sinds eind 2018 niet meer verplicht.

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Als het goed is heb je een e-mail gekregen voor je online bestelde ticket. Behalve de optie om het in de NS app te laden of uit te printen kan je het ook downloaden en de code uit het pdf-document gebruiken om poortjes te openen of bij controle in de trein. Uitprinten is sinds eind 2018 niet meer verplicht.

Goedenavond geenaccount. Welkom bij de NS Community.

Als aanvulling op het bericht van Robert B wil ik je adviseren om contact te zoeken met de Klantenservice via Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op 030 7515155 m.b.t. het corrupte account.

Reageer