Mijn NS account kwijt? kan niet meer inloggen

  • 29 september 2014
  • 1 reactie
  • 189 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Beste,

Het lukt me niet om in te loggen op 'Mijn NS'.

1. De gebruikersnaam, waarvan ik 2 aug vorig jaar een bevestiging heb ontvangen, is niet bekend dus mijn wachtwoord opvragen lukte niet.
2. Ik heb een nieuwe account aangemaakt maar kreeg, na het klikken op de activatie-link, de melding 'Uw aanmelding is voltooid. U heeft reeds een account.'
3. Wanneer ik nu probeer in te loggen krijg ik de melding dat ik mijn account nog dien te activeren.

Er lijkt iets niet helemaal goed te gaan. Hoe kom ik nu het beste weer in mijn account?

Mvg NvG

1 reactie

Beste NvG,

Bedankt voor je post en goed dat je het forum gevonden hebt.
Zou je mij in een priv├ębericht je NAW gegevens willen sturen en je email adres? Dan kijk ik het graag voor je na.
Vriendelijke groet, Robby

Reageer