beantwoord

Minimum van 20 euro nodig bij een rail runner kaartje?

• 7 August 2014
  • 5 reacties
  • 367 Bekeken

Mijn kinderen zijn 6 en 7 jaar en wij willen morgen naar schiphol. Nu moet ik op hun chipkaarten een rail runner kaartje kopen maar wanneer ik deze wil gebruiken moet er dan ook weer het minimum van 20 euro op de kaart staan zoals er voor mijzelf op de kaart moet staan om te kunnen reizen?
icon

Beste antwoord door Anonymous 7 August 2014, 22:26

Bekijk origineel

5 reacties

Nee, dat hoeft niet. Als je kinderen een eigen OV-chipkaart bezitten, kan daarop een Railrunner geladen worden. Die Railrunner moet apart betaald worden - het kan zelfs (nog) niet op saldo - en vervolgens kunnen zij daar gewoon mee reizen. De Railrunner is overigens ook gewoon als losse eendaagse OV-chipkaart in de automaat en als e-ticket (via de website van NS) verkrijgbaar en kost in die gevallen ook 2,50.
Reputatie 7
Badge +4
U kunt ook altijd nog een railrunnerkaartje kopen bij de automaat, dan betaalt u 2,50.
Bedankt voor de snelle reacties, ze hebben erg geholpen
Fijn, goede reis morgen!

Wellicht overbodig, maar voor de zekerheid:

- Je kunt nu al e-tickets bestellen voor morgen, ze betalen per iDeal en ze uitprinten.
- Je kunt morgen de Railrunners op de OV-chipkaarten van de kinderen laden en daarvoor met de pinpas of (indien op de automaat beschikbaar) met muntgeld betalen.
- Je kunt morgen twee losse Railrunners uit de automaat halen en daarvoor met de pinpas of (indien op de automaat beschikbaar) met muntgeld betalen.
Beste ferrybree, Welkom op het NS Serviceforum! Goed om te zien dat ook jij het forum gevonden hebt. Het antwoord van de luchtmacht is juist. Ook de aanvulling van Thom klopt; deze opties kunnen allebei. Hopelijk kom je er zo uit. Mocht je nog andere vragen hebben, we staan graag voor klaar.

Ik heb je topic verplaatst naar 'Overige Producten' om de vindbaarheid van dit topic te vergroten.

Reageer