beantwoord

Na de update van mijn iPad 2 naar iOS 8 heb ik problemen met de NS reisplanner

  • 3 oktober 2014
  • 1 reactie
  • 379 Bekeken

Na de update van mijn iPad 2 naar iOS 8 kan ik de gewenste vertrek en aankomsttijden op de reisplanner-app niet meer instellen. Wanneer komt NS met een upate van de reisplanner om deze geschikt te maken voor iOS 8?
icon

Beste antwoord door Brian NS 3 oktober 2014, 14:26

Beste hjmbeurskens,

Welkom op het NS serviceforum. Het klopt dat er op dit moment problemen zijn met het aanpassen van de vertrek- en aankomsttijden. In dit topic is dat ook behandeld. De update is al doorgezet naar Apple, hopelijk kun je deze zsm terugvinden in de app store.

Ps. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'overige producten'.
Bekijk origineel

1 reactie

Beste hjmbeurskens,

Welkom op het NS serviceforum. Het klopt dat er op dit moment problemen zijn met het aanpassen van de vertrek- en aankomsttijden. In dit topic is dat ook behandeld. De update is al doorgezet naar Apple, hopelijk kun je deze zsm terugvinden in de app store.

Ps. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'overige producten'.

Reageer