Niet kunnen aanmaken van een mijn-NS-account.

  • 26 mei 2014
  • 2 reacties
  • 192 Bekeken

Het lukt mij maar niet om een mijn NS account aan te maken.
Steeds krijg ik wel een bevestigingsemail met een link maar vervolgens blijft de boodschap dat ik al een account heb die echter niet geactiveerd is. Ik heb inmiddels 4 maal duur naar de helpdesk gebeld maar daar kan men mij niet helpen en inmiddels wil ik dus ook de telefoonkosten vergoed krijgen.

2 reacties

Badge
Beste unweit, wat vervelend dat je je account niet aan de praat krijgt. Weet je zeker dat je niet al een account op dit email adres hebt aangevraagd? Zou je mij in een priv├ębericht je emailadres kunnen sturen? Dan kijk ik er graag voor je naar. Vriendelijke groet, Robby
Hoi unweit, heeft Robby je inmiddels kunnen helpen met je account? Zo nee, dan zou je mij nog een bericht kunnen sturen en dan help ik je er graag bij.

Reageer