beantwoord

Niet kunnen activeren couponcode

• 30 september 2017
  • 2 reacties
  • 65 Bekeken

Goedemorgen,

Zondag 3 september ging ik op vakantie vanaf Schiphol. Van mijn reisorganisatie had ik een couponcode
gekregen voor een gratis kaartje naar Schiphol.
Echter toen ik deze wilde activeren lukte dit niet. Op zaterdag 2 september contact gehad met jullie helpdesk.
Aangezien er een storing was op jullie site. Adviseerde ze om zelf een kaartje te kopen omdat de storing ver-
moedelijk pas na mijn vertrek verholpen zou zijn. Wel jammer natuurlijk.
Welke gegevens hebben jullie van me nodig om ervoor te zorgen dat ik mijn geld terug krijg?
icon

Beste antwoord door Slidestops 30 september 2017, 11:22

Je kunt hiervoor het best direct contact opnemen met de klantenservice. De klantenservice is het snelst te bereiken per Telefoon (030-7515155), Twitter of Facebook. Overige manieren om contact op te nemen vind je hier.

Zorg ervoor dat je de gegevens van de tickets bij de hand hebt. De couponcode en het kaartje wat je gekocht hebt.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Je kunt hiervoor het best direct contact opnemen met de klantenservice. De klantenservice is het snelst te bereiken per Telefoon (030-7515155), Twitter of Facebook. Overige manieren om contact op te nemen vind je hier.

Zorg ervoor dat je de gegevens van de tickets bij de hand hebt. De couponcode en het kaartje wat je gekocht hebt.
Bedankt....het is inmiddels allemaal geregeld via de telefoon 😃

Reageer