Ik heb ruim een uur geleden 3 e-tickets besteld.
Ik heb geen bevestiging gehad en ook in de app staat niets. Net met de klantenservice gebeld. Het enige antwoord is "afwachten". En nu?
Ik heb ruim een uur geleden 3 e-tickets besteld.
Ik heb geen bevestiging gehad en ook in de app staat niets. Net met de klantenservice gebeld. Het enige antwoord is "afwachten". En nu?
Beste antwoord door Maxime NS
Goedenavond Famvanwijgerden, welkom op de NS Community.
Vervelend dat je tickets zo lang op zich laten wachten. Is er niet voor je gekeken of de tickets al konden worden nagestuurd? Soms kan een ticket nog niet worden nagestuurd als er een vertraging zit in het verwerken van de betalingen. Als de reis dan niet direct is, is het advies inderdaad nog even afwachten en als de reis wel direct is dan zou er een restitutieafspraak gemaakt moeten worden voor het kopen van kaartjes uit de kaartautomaat. Heb je de tickets inmiddels wel al binnen? Anders zou je voor je reis nog even kunnen bellen om te kijken of de tickets dan al wel gestuurd kunnen worden. Mijn excuses voor het ongemak.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.