beantwoord

niet werkende site door technische problemen

  • 26 februari 2020
  • 4 reacties
  • 103 Bekeken

Ik kreeg een mail omdat uitchecken  niet gelukt was. Ik kan alsnog melden dat dit niet gelukt was maar de site geeft steeds dat er een technische storing is. Wat nu?

 

icon

Beste antwoord door bahnrider 26 februari 2020, 18:11

Wachten. En bekijk eerst eens of het misschien niet voordeliger uitpakt het maar te laten zitten. OVerigens ben je niet zo duidelijk of denk je te veel aan problems: je moet gewoon opgeven waar je echt bent uitgestapt. de reden van waarom niet doet er totaal niet toe.

NS wordt op vele fronten en op zeer vele tijdstippen vrijwel continue getroffen door storingen van allerlei aard de laatste 2 maanden. Dus het is zoiets als tussen de buien door trachten droog te blijven-tussen de storingen door trachten iets door te geven.

Welke site bedoel je overigens: uitcheckgemist doet het voor vrijwel alles inmiddels. Probeer dat ipv een link die je mogelijk bedoelt.

Bekijk origineel

4 reacties

Ov-chipkaart (uitcheckgemist.nl) heeft al enkele weken last van een storing waardoor gemiste in/uitchecks bij NS een foutmelding opleveren.

Probeer het via Mijn NS, of neem contact op met de Klantenservice (bellen, Twitter, Facebook of Live Chat) van NS om het te laten corrigeren. Je hebt 180 dagen de tijd.

Thanks

Bahnridder, dat gaat niet als er een technische storing is en het "systeem " mijn treinreis niet kent.

Badge +3

Ov-chipkaart (uitcheckgemist.nl) heeft al enkele weken last van een storing waardoor gemiste in/uitchecks bij NS een foutmelding opleveren.

Probeer het via Mijn NS, of neem contact op met de Klantenservice (bellen, Twitter, Facebook of Live Chat) van NS om het te laten corrigeren. Je hebt 180 dagen de tijd.

Reputatie 5
Badge

Wachten. En bekijk eerst eens of het misschien niet voordeliger uitpakt het maar te laten zitten. OVerigens ben je niet zo duidelijk of denk je te veel aan problems: je moet gewoon opgeven waar je echt bent uitgestapt. de reden van waarom niet doet er totaal niet toe.

NS wordt op vele fronten en op zeer vele tijdstippen vrijwel continue getroffen door storingen van allerlei aard de laatste 2 maanden. Dus het is zoiets als tussen de buien door trachten droog te blijven-tussen de storingen door trachten iets door te geven.

Welke site bedoel je overigens: uitcheckgemist doet het voor vrijwel alles inmiddels. Probeer dat ipv een link die je mogelijk bedoelt.

Reageer