beantwoord

Nog geen studentenreisproduct, kan ik geld terugkrijgen

• 19 september 2014
  • 1 reactie
  • 527 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Misschien een vreemde vraag, maar ik heb pas laat mijn stufi aangevraagd en ontvang dus ook pas laat mijn studenten ov. Ik hoorde op school wat geruchten dat je je geld terug kan vragen dat je hebt verbruikt met het reizen voordat je je studenten ov krijgt. ik heb geen idee wat te geloven dus kan iemand mij verder helpen?

bij voorbaat dank
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 19 september 2014, 16:58

Welkom op het NS serviceforum Luukb! Ik heb je topic naar overige producten verplaatst, omdat het daar beter tot zijn recht komt. Het studentenreisproduct is een product van DUO en niet van NS. Mocht je dus willen weten of ze daar restitutie voor geven dan kan je het beste contact opnemen met hun Klantenservice. Wij doen dat namelijk niet. Hopelijk kunnen zij je verder informeren!
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op het NS serviceforum Luukb! Ik heb je topic naar overige producten verplaatst, omdat het daar beter tot zijn recht komt. Het studentenreisproduct is een product van DUO en niet van NS. Mocht je dus willen weten of ze daar restitutie voor geven dan kan je het beste contact opnemen met hun Klantenservice. Wij doen dat namelijk niet. Hopelijk kunnen zij je verder informeren!

Reageer