beantwoord

Nogmaals: over vrijreizenkaartjes

Ik heb een papieren vrijreizenkaartje. Kan ik dat zaterdag nog gebruiken of moet ik vooraf moeilijke dingen doen?
icon

Beste antwoord door Anonymous 8 July 2014, 19:08

Bekijk origineel

11 reacties

U kunt het kaartje gewoon gebruiken.
@De luchtmacht: Wie bent u?
Geen idee, wie bent u?
Reputatie 1
U kunt ze gewoon opmaken.
U kunt ze gewoon opmaken.Staan er nog stempelautomaten op stations dan?
Badge +3
Ja.
Reputatie 1
U kunt ze gewoon opmaken.Staan er nog stempelautomaten op stations dan?

jaa, het is wel even zoeken op het station.
Hou er wel rekening mee dat de stempelautomaten qua onderhoud al geruime tijd in de uitfasering zitten. Er zijn veel stempelautomaten die niet meer functioneren. Mocht u geen werkende stempelautomaat vinden, dan kunt u zich ook vóór het instappen bij de conducteur melden, zodat die het kaartje van een datum kan voorzien.
Hou er wel rekening mee dat de stempelautomaten qua onderhoud al geruime tijd in de uitfasering zitten. Er zijn veel stempelautomaten die niet meer functioneren. Mocht u geen werkende stempelautomaat vinden, dan kunt u zich ook vóór het instappen bij de conducteur melden, zodat die het kaartje van een datum kan voorzien.
Heeft een HC vanaf 9 juli nog een tang dan? Las op twitter van enkele HC's dat ze m.i.v. 9 juli geen tang meer gebruiken. Wordt dan lastig geldig maken van een niet afgestempeld papieren kaartje.
Badge
Ik heb een papieren vrijreizenkaartje. Kan ik dat zaterdag nog gebruiken of moet ik vooraf moeilijke dingen doen?

E.standaert, welkom op het forum. Je papieren keuzedag is ook na 9 juli geldig. Dus je mag reizen. Ik heb je vraag even verplaatst naar het topic 'overige producten'. De meeste stempelautomaten staan er nog. Groet, Leny
Heeft een HC vanaf 9 juli nog een tang dan? Las op twitter van enkele HC's dat ze m.i.v. 9 juli geen tang meer gebruiken. Wordt dan lastig geldig maken van een niet afgestempeld papieren kaartje.Er worden wel geen binnenlandse papieren kaartjes meer verkocht, maar er zijn er nog steeds in omloop die geldig zijn en waarvoor de conducteur een stempeltang nodig heeft. En als ik me niet vergis moeten bepaalde internationale vervoerbewijzen ook 'geknipt' blijven worden.

Reageer