beantwoord

Normale toeslag ICD betaald ipv daluren

• 9 juni 2019
  • 2 reacties
  • 122 Bekeken

Het gaat me uiteraard niet om dat eurootje maar frustrerend is het wel.. Toeslag betaald voor rotterdam met enige optie die ik in app had om er later achter te komen dat dit ook onder mn daluren kon... Valt er nog iets te regelen? Mijn frustratie zou er een hoop minder door worden 🙂
icon

Beste antwoord door MoDe 9 juni 2019, 10:49

toeslag aanschaffen met dalurenkortng is alleen mogelijk via de toeslagautomaten op het perron. Via de app of de website betaalt u de normale prijs.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Het voelt ook niet goed, al is de ramp natuurlijk te overzien. Het bedrag is echter zo gering, dat de kosten van administratie er niet tegen op wegen. Ook voor u niet eigenlijk. NS keert dit soort lage bedragen waarschijnlijk niet uit als ik kijk naar de minimumvergoeding voor bijvoorbeeld Geld terug bij vertraging. U kunt, als u dat echt wilt, contact opnemen met Klantenservice.

Zelfs zou ik het als een leermomentje zien, en goed opletten voortaan. U kunt ook leren van de opmerking van Mode hier onder 😉
Reputatie 7
Badge +2
toeslag aanschaffen met dalurenkortng is alleen mogelijk via de toeslagautomaten op het perron. Via de app of de website betaalt u de normale prijs.

Reageer