NS app

• 12 januari 2016
  • 1 reactie
  • 61 Bekeken

Ik vind de app geweldig toch mis ik een functionaliteit. Deze functie is het signaleren van omstandigheden die niet in de trein thuishoren. bv. mensen die onwettig gebruik maken van de 1e klas. Mensen die in nood verkeren en/of bedreigd worden. Mensen die luidruchtig, drinken en /of andere lastigvallen. Mensen die het NS personeel bedreigen of letsel toe brengen. Voor dit soort zaken mis ik in de app een meldpunt. Een lijst met de genoemde voorbeelden, waar je de treinrit, het nr van de coupé en je 06nummer opgeeft. Het is een idee wat ik enorm zou toejuichen.

1 reactie

Badge +3
Een kleine maand geleden werd hetzelfde voorstel gedaan in een ander topic, waarin men bedelaars in de trein snel wilde kunnen melden. Een moderator reageerde toen als volgt:

Je voorstel over een meldingsknop is niet slecht, zelfs niet ondenkbaar, maar misbruik ligt dan wel op de loer. Ik weet dat er over wordt nagedacht, wellicht dat we iets dergelijks dus in de toekomst gaan ontwikkelen.
Veel meldingen worden nu via Twitter gedaan. U kunt via de telefonische klantenservice een melding doorgeven: het telefoonnummer is 030-7515155 en dit nummer is 24 uur per dag bereikbaar. En voor zaken als mishandeling van personeel kunt u natuurlijk 112 bellen.

Reageer