NS-app: Geen actuele vertrektijden beschikbaar

• 6 augustus 2016
  • 3 reacties
  • 111 Bekeken

Reputatie 2
Vanochtend had de nsapp weer een kuren. Bij het opvragen van vertrektijden van welk station dan ook stond er 'Geen actuele vertrektijden beschikbaar'. Dit doet de app wel vaker. Ook de schermen op stations geven dit wel vaker aan. Wat is dit.

3 reacties

Vanochtend had de nsapp weer een kuren. Bij het opvragen van vertrektijden van welk station dan ook stond er 'Geen actuele vertrektijden beschikbaar'. Dit doet de app wel vaker. Ook de schermen op stations geven dit wel vaker aan. Wat is dit.

Hallo IncterCityNederland, kan jij mij ook vertellen voor welke tijden & trajecten jij dit had? En op welke stations ervaar jij deze defecten op het station?
Ik hoop dat je deze gegevens nog kunt doorgeven, dan kunnen we even gericht zoeken naar wat het probleem zou kunnen zijn.
Als ik in de planner het advies opvraag om te reizen van Den Haag Centraal naar Amsterdam Bijlmer Arena, dan wordt in de adviezen gebruik gemaakt vanuit Den Haag van de IC12853 richting Amersfoort Schothorst van 14:23 uur en bij een ander advies van de IC2055 naar Utrecht Centraal. Deze beide treinen worden bij Vertrektijden van Den Haag Centraal niet getoond.

Reageer