beantwoord

NS app mijn ticket

• 13 juni 2017
  • 4 reacties
  • 277 Bekeken

Sinds de nieuwe app update kan ik niet meer mijn E ticket in de app laden? Kan iemand mij verder helpen gezien ik geen printer heb?
icon

Beste antwoord door Denice NS 14 juni 2017, 09:41

Hi SMMommersteeg. Welkom op het Serviceforum!

Fijn dat het inmiddels al is opgelost. Het was inderdaad een bekend probleem die nu middels de update verholpen moet zijn 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Ik heb hetzelfde probleem en tevens is alles, incl de bevestigingsmail in het Engels?
Bij mij precies het zelfde. Bij inmiddels al opgelost voor nu. Had ook een klacht via de app ingediend en kreeg een melding terug. Met de volgende uitleg:

Dit is een bug in de huidige versie van de app. Naar alle waarschijnlijkheid wordt deze morgen geupdate.

Tot dan is er een omweg om het toch te importeren:

Open de pagina vanuit de e-mail. Je ziet daar de link om te 'laden in de reisplanner'. Waarschijnlijk opent deze de app wel maar gebeurt er niks.

- In plaats van kort te tikken op de 'Laden in de Reisplanner Xtra app’ link, kunnen klanten de link langer ingedrukt houden. Er verschijnen dan een aantal opties. Kies voor 'Open in nieuw tabblad’
- Op dit nieuwe scherm tik je vervolgende bij Stap 2 op de gele knop ‘Probeer het opnieuw’.
De app ge-update en nu doet ie het gelukkig wel. Dank voor je reactie!
Hi SMMommersteeg. Welkom op het Serviceforum!

Fijn dat het inmiddels al is opgelost. Het was inderdaad een bekend probleem die nu middels de update verholpen moet zijn 🙂

Reageer