Beste antwoord door Denice NS
Bekijk origineelNS app mijn ticket
Dit is een bug in de huidige versie van de app. Naar alle waarschijnlijkheid wordt deze morgen geupdate.
Tot dan is er een omweg om het toch te importeren:
Open de pagina vanuit de e-mail. Je ziet daar de link om te 'laden in de reisplanner'. Waarschijnlijk opent deze de app wel maar gebeurt er niks.
- In plaats van kort te tikken op de 'Laden in de Reisplanner Xtra app’ link, kunnen klanten de link langer ingedrukt houden. Er verschijnen dan een aantal opties. Kies voor 'Open in nieuw tabblad’
- Op dit nieuwe scherm tik je vervolgende bij Stap 2 op de gele knop ‘Probeer het opnieuw’.
Fijn dat het inmiddels al is opgelost. Het was inderdaad een bekend probleem die nu middels de update verholpen moet zijn 🙂
nou ik ben zo niet blij met de ns app
ik had een kaartje bestelt op 21 aug naar almere
dus ik heb betaald en check mn kaartje staat er ineenkeer 9 aug dus ik bel naar ns noet je al betalen voor het gesprek en daarna kreeg in ook nog een onvriendelijke man wie amper nederlands sorak en het niet verstond en hij zei mij letterlijk dat ik morgen moest terug bellen ik dacht verek maar ik bel gwn nog een keer en toen kreeg ik een hele vriendelijke man en hij heeft alles gecheckt maar hij zei me letterlijk dat er niks aan te doen was dat ik mn geld gwn niet terug krijg en keen recht had op een ander kaartje. hallo het kan toch niet zo zijn dat ik 26 euro heb betaald voor niks is gwn schandaligg….
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.