NS app ticket ophalen lukt niet

• 27 december 2018
  • 11 reacties
  • 911 Bekeken

Ik heb 2 tickets bestelt en deze in de NS app extra geladen. Je ziet ze in de app maar als ik op ticket druk komen de tickets niet te verschijnen het blijft een blanco scherm.

11 reacties

Badge +3
Welkom bij de NS Community!

Die melding heb ik vaker gezien de laatste paar dagen! Als je wel een PDF hebt (blokjescode) dan kan je de situatie uitleggen bij controle.

De conducteur ziet je ticket in de app, en kan dan (bij uitzondering) de bijbehorende PDF scannen. Die code bevat namelijk ook al je gegevens, en is goed beveiligd. Nog beter is om het ticket dan toch maar uit te printen. Vergeet uiteraard je ID niet mee te nemen.
Hier hetzelfde probleem! Foutje in de app?
Morgen om 9u het ticket direct nodig en geen printer in huis..
Ik kan hem ook niet printen omdat die ticket ook niet te voorschijn komt. Heb net NS aan de lijn gehad en die heeft gezegd dat er een storing is.
Bedankt voor je update! Liep er net ook tegenaan dat ik de PDF niet kon downloaden.
Er is momenteel inderdaad een storing gaande met betrekking tot E-tickets. Als je het ticket op dit moment al nodig hebt dien je een nieuw ticket te kopen in de automaat. Deze kosten krijg je achteraf van ons terug. Hiervoor kan je contact opnemen met onze Klantenservice. Dit gaat het snelste via Facebook, Twitter of Chat. Als het om een ticket met een latere datum gaat probeer het downloaden dan later vanavond/morgen nog een keer 🙂.
Badge +3
Het goede nieuws... https://twitter.com/inwiii/status/1078354879813484547

We're on it! Onze engineers zijn bezig de service weer up and running te krijgen. Gaat zeker vanavond weer lukken!
het goede nieuws! helaas is vanavond zo'n beetje voorbij! Hoe staat het er nu voor?????
E-ticket inladen in de app en downloaden als pdf is weer mogelijk!
Vandaag ook geprobeerd te downloaden in de app, niet gelukt. Melding is "problemen met de server"
Dat is balen, Pieternella! Voor zover bij ons bekend zou alles moeten werken, wij hebben geen storing bekend momenteel. Ik zal je melding in ieder geval wel doorgeven. Probeer het voor nu later nogmaals!
Stijn, uiteindelijk toch gelukt......!! Server wellicht overbelast, Happy New Year.

Reageer