beantwoord

NS app voor iOS en materieelinzet

• 3 februari 2016
  • 2 reacties
  • 180 Bekeken

Reputatie 6
  • Reisleider***
  • 900 reacties
Ongeveer twee weken geleden kwam er een nieuwe update uit voor de NS Reisplanner Xtra App voor iOS. Ik was verheugd om te zien dat de materieelinzet per trein was weergegeven: om meerdere redenen een goede toevoeging!

Sinds een week is deze informatie echter ineens verdwenen. Heeft iemand bij NS een idee wat er aan de hand is en wanneer het probleem is opgelost? 🙂
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 10 maart 2016, 19:11

Als het goed is, is alle informatie weer beschikbaar binnen de app-omgeving. Zo niet, dan lees ik dat graag.
Bekijk origineel

2 reacties

Materieelinzet is op dit moment via de app inderdaad niet zichtbaar, ook niet bij de Android versie. Je kan via deze link nog wel zien wat voor materieel je kan verwachten tijdens je reis. Ik heb een bericht gestuurd naar de ontwikkelaars om meer informatie te krijgen en zal een update plaatsen zodra ik meer weet, je kan zelf via de app ook feedback sturen als je meer functionaliteiten mist of andere suggesties hebt.
Als het goed is, is alle informatie weer beschikbaar binnen de app-omgeving. Zo niet, dan lees ik dat graag.

Reageer