beantwoord

NS couponcode foutief geactiveerd

• 17 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 97 Bekeken

Ik heb een NS couponcode geactiveerd, maar kom er nu pas achter dat het ticket alleen geldig is voor de voordeeluren terwijl ik eerder wil vertrekken. Kan ik de activatie nog ergens ongedaan maken, zodat ik de couponcode later nog kan gebruiken?
icon

Beste antwoord door Thom 17 oktober 2018, 22:48

Er is geen manier het nog ongedaan te maken als het kaartje is gedownload. Er is eenvoudig mee te frauderen als dat zou kunnen. Niets kan u immers beletten er toch mee te reizen. U zou dat wellicht niet doen maar er zijn helaas te veel anderen. U kunt het kaartje niet op een andere datum gebruiken.

Als u toch wilt reizen: Standaard is dat u een kaartje koopt tot het eerste station dat u na negen uur bereikt. Eerder is uw kaartje met couponcode niet geldig. Een e-ticket is wel praktisch dan. Het is doorgaans, niet altijd, goedkoper dan een nieuw kaartje.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Er is geen manier het nog ongedaan te maken als het kaartje is gedownload. Er is eenvoudig mee te frauderen als dat zou kunnen. Niets kan u immers beletten er toch mee te reizen. U zou dat wellicht niet doen maar er zijn helaas te veel anderen. U kunt het kaartje niet op een andere datum gebruiken.

Als u toch wilt reizen: Standaard is dat u een kaartje koopt tot het eerste station dat u na negen uur bereikt. Eerder is uw kaartje met couponcode niet geldig. Een e-ticket is wel praktisch dan. Het is doorgaans, niet altijd, goedkoper dan een nieuw kaartje.
Hallo Verhoogt en welkom bij de NS Community.

Helaas, wanneer een couponcode eenmaal is gebruikt kun je die niet ongeldig maken en opnieuw gebruiken. In dit geval wil ik je adviseren om een los ticket te kopen tot het moment waarop je na 9 uur reist, zoals Thom ook aangeeft.

Reageer