Ik heb een NS dagkaart gekocht maar nooit gekregen ik zou graag me geld terugwillen
Beste antwoord door Sascha NS
Bekijk origineelIk heb een NS dagkaart gekocht maar nooit gekregen ik zou graag me geld terugwillen
Beste antwoord door Sascha NS
Bekijk origineelGoedemorgen Sander bulte. Welkom bij de NS Community.
Is het meer dan een uur geleden dat je de bestelling geplaatst hebt?
Zo ja, dan ontvang ik graag je NAW-gegevens, geboortedatum, e-mailadres en het ticket- / ordernummer in een privébericht. Deze kan je terugvinden in de transactiedetails van de betaling.
Als dit een Holland Travel Ticket is dan krijg je als het goed is een voucher toegestuurd. Deze kan je bij een servicebalie op enkele stations inwisselen voor het echte chipkaartje (dat ook geldig is in bus/tram/metro).
Zie https://www.ns.nl/producten/onbeperkt-reizen/p/holland-travel-ticket
Je kunt het dus beter gewoon bij een kaartautomaat kopen (op elk station).
Als dit een Holland Travel Ticket is dan krijg je als het goed is een voucher toegestuurd. Deze kan je bij een servicebalie op enkele stations inwisselen voor het echte chipkaartje (dat ook geldig is in bus/tram/metro).
Zie https://www.ns.nl/producten/onbeperkt-reizen/p/holland-travel-ticket
Je kunt het dus beter gewoon bij een kaartautomaat kopen (op elk station).
Waarom verkoopt NS online dit soort tickets, als je ze niet eens direct kunt gebruiken?
Ik heb geen bericht mogen ontvangen. Ik haal het topic van mijn naam.
Zoek contact met de Klantenservice via Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op 030-7515155. Zij zullen je graag verder helpen.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.