beantwoord

NS e-groepsticket verkeerrde datum

• 30 december 2017
  • 3 reacties
  • 124 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Beste, Ik heb dus voor een Duitse vriend een groepsticket bestrld voor nieiwjaar, voor met zijn familie. Heenweg naar Amsterdam is op de juiste datum ingevuld 31e. Echter de terugreis datum van 1januari is moslukt. Waarna de pagina herstartte en ik de gegevens opnieiw heb ingevuld. Maar door het herstellen os de datum weer terug naar vandaag de 30e gegaan. Kan deze terug reis niet naar de 1e januari. Want een reis van 70 eiro voor 10 personen is weleen dure grap. Omdat ze sws niet terug kunnen reizen wan eer ze er ook nog niet zijn. Wat moet ik doen 70euro als student is wel erg veel en kan nu niet tegen die vriend zegge dat ze niet kunnen gaan door een fout. Dus alles uit eigen zak betalen??
icon

Beste antwoord door Thom 30 december 2017, 16:22

U kunt niet met een groepsticket op 31 december heen en op 1 januari terugreizen. Een dergelijk ticket is maar één dag geldig. Ik maak u niet vrolijk, maar als het groepsretour naar u verzonden is, is het normaal niet meer te veranderen.

U kunt een beroep doen op coulance bij Klantenservice maar ik geef u niet veel kans. Het is gezien het bedrag en de nare situatie waarin het u brengt, het proberen waard. Je weet het soms niet. Wie weet pakt een moderator het op.

Als u een wat uitgebreider gesprek wilt, of wanneer u niet zo goed overweg kunt met de moderne kanalen, dan kunt u het beste Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook. Overdag is het doorgaans vrij druk en vaak gaat het via onderstaande kanalen sneller.

Twitter en Facebook zijn inmiddels ook 24 uur per dag actief en deze kanalen hebben de voorkeur van NS. Een overzicht van de overige mogelijkheden vindt u bij chat en ander contact. Het sturen van een e-mail is niet verstandig, de beantwoording duurt lang.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U kunt niet met een groepsticket op 31 december heen en op 1 januari terugreizen. Een dergelijk ticket is maar één dag geldig. Ik maak u niet vrolijk, maar als het groepsretour naar u verzonden is, is het normaal niet meer te veranderen.

U kunt een beroep doen op coulance bij Klantenservice maar ik geef u niet veel kans. Het is gezien het bedrag en de nare situatie waarin het u brengt, het proberen waard. Je weet het soms niet. Wie weet pakt een moderator het op.

Als u een wat uitgebreider gesprek wilt, of wanneer u niet zo goed overweg kunt met de moderne kanalen, dan kunt u het beste Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook. Overdag is het doorgaans vrij druk en vaak gaat het via onderstaande kanalen sneller.

Twitter en Facebook zijn inmiddels ook 24 uur per dag actief en deze kanalen hebben de voorkeur van NS. Een overzicht van de overige mogelijkheden vindt u bij chat en ander contact. Het sturen van een e-mail is niet verstandig, de beantwoording duurt lang.
Reputatie 7
Badge
70euro als student is wel erg veel en kan nu niet tegen die vriend zegge dat ze niet kunnen gaan door een fout. Dus alles uit eigen zak betalen??

dat is wat men moemt "ondernemersrisico" of "risico van het vak".
Hahah oke mensen mijn fout. Ik heb gebeld en had dus blijkbaar wel goed besteld. Er stond uw bestelling van 30e, het ging dus om de bestelling en niet de reis ?. Ohja, en wanneer dit niet zo was werd gezegd via de klanten service dat ze de datum niet konden veranderen maar wel het geld terug storten en ik voor die terugreis dus opnieuw een kaartje moest bestellen. Maar alsnog heel erg bedankt iedereen?.
Wel duurde het voordat er een medewerker beschikbaar was aan de lijn zo bijna 30min. Maar al met al goed geholpen dus was het wachten wel deels waard.

Reageer