beantwoord

NS E-ticket niet ontvangen

• 8 april 2020
  • 2 reacties
  • 114 Bekeken

Goeiemorgen, had gister avond een ns dag kaart gehaald en had hem vanochtend nog niet binnen dus heb ik een nieuwe moeten halen die ook pas uurtje later werd op gestuurd. Waardoor ik dus met werk in de ploblemen kwam. Nu is het dat ik 2 kaartjes heb voor 1 dag, heb ik niks aan, zou dus graag willen weten of ik 1 kan terug krijgen. 

icon

Beste antwoord door MoDe 8 april 2020, 09:55

Het kan een uur duren voordat je een online besteld kaartje via e-mail binnenkrijgt. Vanaf de bestelpagina kun je het kaartje direct als pdf downloaden of in de app zetten. Als je de e-mail na een uur nog niet hebt ontvangen, dan kun je contact opnemen met de klantenservice, al zal het momenteel langer duren voor je contact hebt.

Voor het 2e kaartje kun je het beste via Twitter Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Het kan een uur duren voordat je een online besteld kaartje via e-mail binnenkrijgt. Vanaf de bestelpagina kun je het kaartje direct als pdf downloaden of in de app zetten. Als je de e-mail na een uur nog niet hebt ontvangen, dan kun je contact opnemen met de klantenservice, al zal het momenteel langer duren voor je contact hebt.

Voor het 2e kaartje kun je het beste via Twitter Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.

Hallo Francisco javier en welkom bij de NS Community. 

Zoals MoDe al aangeeft kun je voor het 2e ticket contact opnemen met onze Klantenservice. Zij helpen je graag verder met het restitueren van dit ticket. Laat je ons weten hoe het is afgelopen?

Reageer