beantwoord

ns fiets

  • 2 March 2022
  • 2 reacties
  • 110 Bekeken

ik krijg elke maand een rekening van NS van 1.25 voor NS fiets. waar is dat voor?

icon

Beste antwoord door Tochjo 2 March 2022, 08:32

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

Zonder verdere informatie zou ik zeggen dat dit kosten zijn voor het stallen van een fiets in een bewaakte stalling. De prijzen verschillen per stalling, maar voor de stallingen bij Utrecht Centraal geldt bijvoorbeeld dat de eerste 24 uur gratis is, en dat voor de volgende 24 uur een bedrag van 1,25 euro in rekening wordt gebracht.

Ik vermoed dat u een specificatie van de kosten kunt vinden in Mijn NS bij Facturen. Als dat niet het geval is, dan kunt u het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen precies zien waarvoor u betaalt.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Badge +3

NS fiets is inderdaad de term voor Stallen op Rekening (van je eigen fiets).

Behalve bij Facturen (maandelijks) zou je dit tegenwoordig ook moeten kunnen terugzien in je Mijn NS Reishistorie.

Tarieven verschillen per stalling, in Eindhoven kost minder dan 24 uur stallen ook gewoon € 1,25

Per april wordt dat € 1,35 zie https://www.ns.nl/binaries/_ht_1645695595702/content/assets/ns-nl/tarieven/2022/tarieven-2022-ns-fietsenstallingen.pdf

Reageer