Skip to main content

Goedemiddag,

Ik heb twee vragen:

  1. Waarom kan ik niet geld terugvragen voor een uitcheck die ik heb gemist met mijn NS Flex terwijl ik daar wel gewoon recht op zou moeten hebben?
  1. Waarom kan ik geen samenreiskorting aanvragen op de NS automaten op het station?

 

 

 

 

 

Waarom het corrigeren van een gemiste check-uit niet lukt via de website, is mij onbekend. U kunt in ieder geval wel rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice hiervoor. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag telefonisch bereikbaar op het nummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Houdt u bij online contact rekening met een reactietijd die kan oplopen tot enkele dagen.

Het antwoord op de tweede vraag is: omdat u NS Flex hebt. Daarmee verloopt alles via Mijn NS/de app en niets meer via de automaten op de stations. U kunt Samenreiskorting dus activeren in Mijn NS of de app.


Reageer