beantwoord

NS Kaartje (E-ticket) niet ontvangen in de mail.

  • 6 juni 2015
  • 3 reacties
  • 626 Bekeken

Beste NS,

Gistermiddag heb ik een e-ticket gekocht op jullie website. Nu heb ik wel een bevestiging in de mail gekregen maar als ik dan op de link klik om naar mijn persoonlijke pagina te gaan dan doet deze het niet. Self service pagina niet meer beschikbaar. Nu zou ik graag mijn e-ticket alsnog willen ontvangen zodat ik vanmiddag nog wel met de trein kan. Deze is ook gewoon afgeschreven van mijn Bank.

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Thom 6 juni 2015, 09:08

Gezien de urgentie kunt u het beste even 030-7515155 bellen. Zorg dat U de gegevens bij de hand heeft.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Fijne reis vanmiddag!
Opnieuw de e-ticket opgestuurd gekregen, nu wel goed binnen gekomen!
Reputatie 7
Badge +4
Gezien de urgentie kunt u het beste even 030-7515155 bellen. Zorg dat U de gegevens bij de hand heeft.

Reageer