beantwoord

NS Lab-app op iOS14

  • 16 juli 2020
  • 4 reacties
  • 143 Bekeken

Op mijn iPhone XR met iOS14 publieke beta knalt de NS Lab-app er vrijwel onmiddellijk uit. Iemand een oplossing of is het een bug?

icon

Beste antwoord door Erryt NS 16 juli 2020, 19:58

Hallo Heijsmans en welkom bij de NS Community,

 

Ik kan geen tekenen van een storing of een bug vinden. Zou je dit bericht ook in dit topic willen delen? Daar is iemand van het NS Lab actief en hopelijk kan hij je snel verder helpen.

Bekijk origineel

4 reacties

Hallo Heijsmans en welkom bij de NS Community,

 

Ik kan geen tekenen van een storing of een bug vinden. Zou je dit bericht ook in dit topic willen delen? Daar is iemand van het NS Lab actief en hopelijk kan hij je snel verder helpen.

Reputatie 4

Hi @Heijsmans,

 

Wat vervelend. Kan je hierover een mail sturen naar proeftuin@ns.nl? 

 

Alvast bedankt.

 

Groeten,

 

Theo

Badge +3

In het verleden gebeurde dat met de NS app eens toen een bepaald veld (iets met date of text/string) ineens van type veranderd was. Maar dat was iets met opgeslagen reizen of zo.

App gegevens en cache wissen hielp toen. Ben je de opgeslagen dingen wel kwijt (en opnieuw inloggen) maar wie weet helpt het om de app in ieder geval te kunnen starten.

Reputatie 4

Hi @Robert B 

 

Bedankt voor je input.

Het gaat hier om de NS Lab-app en niet om de NS-app.

De oplossing die je aanbiedt, het wissen van d e app gegevens en cache, is van toepassing op Android en helaas niet voor iOS.

nogmaals bedankt voor het meedenken dat wordt zeer gewaardeerd :).

 

groeten,

 

Theo

Reageer