beantwoord

NS Magazine

• 22 augustus 2017
  • 5 reacties
  • 177 Bekeken

Maandelijks ontvang ik het NS Magazine voor zowel mij als mijn ex-partner op mijn adres. Ik wil graag beide verzendingen opzeggen. Welke stappen moet ik hiervoor ondernemen?
icon

Beste antwoord door Gabriëlle NS 22 augustus 2017, 14:59

Hallo merijn.goris. Welkom op het NS Serviceforum!

Ik ga er vanuit dat je het blad Spoor bedoelt? Zo ja, dan raad ik je aan ook even contact op te nemen met onze klantenservice zodat de permissieinstelling aangepast kan worden. Je kunt contact opnemen via 030-7515155 of via Facebook / Twitter.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Als u naar Mijn NS gaat en dan kiest voor 'Mijn gegevens', kunt u met een scala aan vinkjes alles aan- en uitzetten.
Hallo merijn.goris. Welkom op het NS Serviceforum!

Ik ga er vanuit dat je het blad Spoor bedoelt? Zo ja, dan raad ik je aan ook even contact op te nemen met onze klantenservice zodat de permissieinstelling aangepast kan worden. Je kunt contact opnemen via 030-7515155 of via Facebook / Twitter.

heer/mevrouw

Bij deze wil ik per direct mijn abbonnement ns spoor opzeggen.

m.v.g.

Badge

Hoi Achterdedijk10, welkom op de NS Community. 

Je kunt het beste contact opnemen met de Klantenservice door te bellen, via de chat, Facebook of Twitter. Dan kan er in het systeem aangegeven worden dat je niet langer aanbiedingen per post wenst te ontvangen. Ik heb je bericht trouwens iets aangepast, omdat er persoonsgegeven instonden. 

Reputatie 7
Badge +3

U zou het ook via uw MijnNS kunnen aanpassen in uw gegevens.

Reageer