Blijft de NS PrijsTijd Deal bestaan in 2025? Of wordt samenreiskorting de enige mogelijkheid om met korting te reizen met een los kaartje?
Gezien hoe trots NS weet te melden hoeveel van deze tickets er al zijn verkocht, gaan ze ook volgend jaar mee door.
https://nieuws.ns.nl/half-miljoen-ns-prijstijd-deals-verkocht-cadeautje-voor-in-de-kerstvakantie/
Hoi Noah_dWit,
Ik heb nergens gelezen of gehoord dat dit zou verdwijnen. Je kunt op dit moment ook gewoon PrijsTijd Deal-kaartjes kopen voor januari. Ik ga er dus van uit dat deze voorlopig gewoon blijven.
Ik kan niks beloven, maar het persbericht is positief en de eerste datums in 2025 is boekbaar.
Hou rekening mee dat u met PrijsTijd deal aankoop definitief is, terwijl u met een abonnement zoals weekend vrij, weekend voordeel of dal voordeel een dagje eerder/later of een latere trein kunt reizen (uiteraard binnen geldigheid) of op het laatste moment een andere bestemming kunt kiezen. Flex abonnementen zijn (en blijven) na 1 maand dagelijks aanpasbaar en opzegbaar.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.