beantwoord

Ns retour ticket in snelbus?

• 13 december 2018
  • 4 reacties
  • 72 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
Mijn vraag is of je met een treinretour ticket ook toegang hebt tot de snelbus? Ik ga namelijk naar amsterdam voor een concert en moet daarvoor de snelbus nemen maar heb een retour ticket voor de trein.....
Groetjess
icon

Beste antwoord door Denice NS 13 december 2018, 21:34

Welkom bij de Community, Aisha!

Als deze snelbus door ons is ingezet (bijv. vanwege werkzaamheden) dan is je treinticket ook geldig in die bus 🙂. Is het een bus van een regionale vervoerder dan is je ticket niet geldig. In de Reisplanner kan je zien of het trein vervangend vervoer betreft op jouw traject.

Even een voorbeeldje hoe dat er in de planner uit ziet:

Kom je er zo uit?
Bekijk origineel

4 reacties

Welkom bij de Community, Aisha!

Als deze snelbus door ons is ingezet (bijv. vanwege werkzaamheden) dan is je treinticket ook geldig in die bus 🙂. Is het een bus van een regionale vervoerder dan is je ticket niet geldig. In de Reisplanner kan je zien of het trein vervangend vervoer betreft op jouw traject.

Even een voorbeeldje hoe dat er in de planner uit ziet:

Kom je er zo uit?
Ja helpt al wel meer, ik ga deze zondag naar ronnie flex en heb via ticketmaster een treinretour van NS gekocht maar vanaf het noorden naar afas amsterdam moet je met de snelbus uiteindelijk. Daar staat verder niet 'snelbus i.p.v. trein' maar alleen snelbus.... is het dan nogsteeds geldig in die snelbus of moet het dan met OV?
Dan kan je er vanuit gaan dat dit de NS Snelbus is in verband met de werkzaamheden 🙂. Je mag daar gewoon je treinticket voor gebruiken.
Top heel erg bedankt!!

Reageer