NS-scooter

• 23 april 2014
  • 1 reactie
  • 790 Bekeken

Wij hebben afgelopen zomer op station Arnhem NS-scooters gehuurd, wat ons zeer goed beviel.
Het viel ons op dat er maar 4 scooters beschikbaar waren, waarvan 2 kapot. Omdat wij vroeg waren hadden we dus geluk. Op station den Haag wilde wij ook gebruik maken van de scooters maar van de 5 waren er 4 kapot en 1 was nog niet teruggebracht, bleek later dat ze die voor het station tegen een hek hadden gesmeten.
Wij vonden het erg vreemd dat er geen borg gevraagd werd, want volgens de medewerker wordt er veelste ruw mee om gegaan met deze toch wel kostbare scooters.
Ook zou het zeer prettig zijn als er een manier zou zijn, via mijn ov-fiets, om ze te kunnen reserveren.

1 reactie

Beste Puck Baan,

Welkom op het NS Service Forum! Leuk om te zien dat je ons via deze weg hebt gevonden. Jammer om te lezen dat je problemen hebt ondervonden bij het huren van de NS-scooters. Feedback, suggesties en tips zijn altijd welkom.

We willen ervoor zorgen dat zoveel mogelijk reizigers gebruik kunnen maken van de OV-Fietsen en NS Scooters. Indien er een mogelijkheid bestaat dat scooters en fietsen gereserveerd kunnen worden, kan geen enkele reiziger er nog vanuit gaan dat er nog een fiets of scooter gehuurd kan worden. We willen zoveel mogelijk reizigers de mogelijkheid kunnen bieden om een OV-Fiets of NS Scooter te kunnen huren om zo snel mogelijk naar de 'eindbestemming' te komen.

Ik zal je tip over de borg intern doorzetten naar de achterliggende afdeling. Ik heb je topic verplaatst naar 'Op het station' om de vindbaarheid van dit topic te vergroten.

Reageer