beantwoord

NS ticket verkeerde datum gegeven.


GGG
icon

Beste antwoord door Tochjo 3 oktober 2018, 16:58

Ik neem aan dat het gaat om een e-ticket. Hebt u het e-ticket nog niet gedownload, dan kan de klantenservice u helpen het oude ticket te annuleren. Neemt u in dat geval rechtstreeks contact op met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Vanwege drukte door de invoering van NS Flex is de telefonische klantenservice het best bereikbaar van 22.30 tot 8.00 uur en wordt contact opnemen via Facebook afgeraden.

Hebt u het e-ticket al gedownload, dan is het niet meer mogelijk om de gegevens op het te wijzigen of geld terug te krijgen. NS kan namelijk niet controleren of u het ticket niet toch geprint hebt en ermee gaat reizen. Zou u de datum kunnen wijzigen, dan zou u twee dagen kunnen reizen voor de prijs van één. Zou u uw geld terug kunnen krijgen, dan zou u gratis kunnen reizen. U zou in dit geval hoogstens nog rechtstreeks contact kunnen opnemen met de klantenservice om te zien of men uit coulance bereid is u tegemoet te komen, maar ik zou daar niet te veel van verwachten.

Gaat het om een eenmalige chipkaart uit de automaat? Dan kunt u deze inwisselen bij een servicebalie.

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
Ik neem aan dat het gaat om een e-ticket. Hebt u het e-ticket nog niet gedownload, dan kan de klantenservice u helpen het oude ticket te annuleren. Neemt u in dat geval rechtstreeks contact op met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Vanwege drukte door de invoering van NS Flex is de telefonische klantenservice het best bereikbaar van 22.30 tot 8.00 uur en wordt contact opnemen via Facebook afgeraden.

Hebt u het e-ticket al gedownload, dan is het niet meer mogelijk om de gegevens op het te wijzigen of geld terug te krijgen. NS kan namelijk niet controleren of u het ticket niet toch geprint hebt en ermee gaat reizen. Zou u de datum kunnen wijzigen, dan zou u twee dagen kunnen reizen voor de prijs van één. Zou u uw geld terug kunnen krijgen, dan zou u gratis kunnen reizen. U zou in dit geval hoogstens nog rechtstreeks contact kunnen opnemen met de klantenservice om te zien of men uit coulance bereid is u tegemoet te komen, maar ik zou daar niet te veel van verwachten.

Gaat het om een eenmalige chipkaart uit de automaat? Dan kunt u deze inwisselen bij een servicebalie.

Reageer