beantwoord

NS Zoneaxi

• 26 januari 2018
  • 1 reactie
  • 58 Bekeken

Als ik onderweg ben kan ik alleen m aar een NS Zonetaxi bestellen door het telefoon nummer te bellen. Terwijl op mijn smartphoon de NS Reisplanner extra staat. Daar zit ook de mogelijkheid van reservering NS Zonetaxi in. Helaas werkt deze dus niet. Hoe kan dat?
icon

Beste antwoord door Thomas NS 26 januari 2018, 19:57

Hallo QJan17 en welkom op het NS Serviceforum.

Ik begrijp hieruit dat jij ook een abonnementhouder bent van een NS Zonetaxi-abonnement? Het is tegenwoordig misschien heel omstreden om een telefoonnummer door te geven in de app, maar de functionaliteit van het bestellen van een Zonetaxi in de NS Xtra app is nog niet beschikbaar. Dit is uiteraard iets waar naar gekeken moet worden. Ik ben ervan overtuigd dat dit in de toekomst geïmplementeerd zal worden. Het is nog even wachten, maar het komt eraan!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hallo QJan17 en welkom op het NS Serviceforum.

Ik begrijp hieruit dat jij ook een abonnementhouder bent van een NS Zonetaxi-abonnement? Het is tegenwoordig misschien heel omstreden om een telefoonnummer door te geven in de app, maar de functionaliteit van het bestellen van een Zonetaxi in de NS Xtra app is nog niet beschikbaar. Dit is uiteraard iets waar naar gekeken moet worden. Ik ben ervan overtuigd dat dit in de toekomst geïmplementeerd zal worden. Het is nog even wachten, maar het komt eraan!

Reageer