beantwoord

O.V.

• 2 april 2020
  • 4 reacties
  • 162 Bekeken

Nu we met de corona zo weinig mogelijk moeten  reizen .wat afgeraden wordt.

Wat gebeurd nu met de keuze dagen??

Vervallen die?

Gr G.Zweers

icon

Beste antwoord door Momo 2 april 2020, 19:15

Hiervoor kunt u contact opnemen met de klantenservice.

Zie ook  https://www.ns.nl/klantenservice/geld-terug/corona.html waar staat:

Mijn Keuzedag verloopt omdat ik niet met de trein kan/mag/wil reizen i.v.m. de overheidsmaatregelen rondom het Coronavirus. Wat nu?

Indien je Keuzedag verlopen is, kan NS Klantenservice je een couponcode toesturen die op een later moment dit jaar te gebruiken is voor een vrije reisdag. Je kunt hiervoor contact opnemen met NS Klantenservice. Let op: op dit moment is de wachttijd bij NS Klantenservice langer dan je van ons gewend bent.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

De keuzedagen vervallen als u ze niet gebruikt en geen contact opneemt met NS klantenservice.

Er is een coulance-regeling. U kunt contact opnemen met NS klantenservice bij voorkeur via chat Facebook of Twitter en krijgt dan een voucher code die u later in  het jaar kunt verzilveren.

Reputatie 7
Badge +3

Hiervoor kunt u contact opnemen met de klantenservice.

Zie ook  https://www.ns.nl/klantenservice/geld-terug/corona.html waar staat:

Mijn Keuzedag verloopt omdat ik niet met de trein kan/mag/wil reizen i.v.m. de overheidsmaatregelen rondom het Coronavirus. Wat nu?

Indien je Keuzedag verlopen is, kan NS Klantenservice je een couponcode toesturen die op een later moment dit jaar te gebruiken is voor een vrije reisdag. Je kunt hiervoor contact opnemen met NS Klantenservice. Let op: op dit moment is de wachttijd bij NS Klantenservice langer dan je van ons gewend bent.

Nu we met de corona zo weinig mogelijk moeten reizen  .Wat ook afgeraden wordt.

Wat gebeurd er nu met de keuze dagen die we niet kunnen benutten.

Vervallen die nu.

Gr G.Zweers 

Reputatie 7
Badge +3

Nu we met de corona zo weinig mogelijk moeten reizen  .Wat ook afgeraden wordt.

Wat gebeurd er nu met de keuze dagen die we niet kunnen benutten.

Vervallen die nu.

Gr G.Zweers 

Zie bovenstaande berichten.

Reageer