beantwoord

omboeken jongeren dagkaart

  • 22 juli 2021
  • 3 reacties
  • 88 Bekeken

Hallo,

Ik en mijn vriend hebben afgelopen dinsdag een jongeren dagkaart gekocht voor aanstaande vrijdag. Nu zijn we van gedachten veranderd en willen we vandaag (donderdag) naar huis toe. Kan ik dit inboeken en zo ja hoe?

Met vriendelijke groet,

Iris Bakker

icon

Beste antwoord door Thom 22 juli 2021, 00:59

E-tickets worden niet omgeboekt. Het kan alleen als de ticket nog niet is gedownload. Dan moet u contact opnemen met Klantenservice.

Ook als u uw geld terug zou krijgen, kunt u nog steeds met de ticket reizen en dan heeft u dus twee kaartjes die u kunt gebruiken, voor de prijs van één. De kans op fraude is dan veel te groot.

Als u de ticket al heeft, is er niets meer aan te doen. U zult een kaartje voor donderdag moeten kopen of toch maar op vrijdag gaan.

Ongevraagd advies: koop een e-ticket altijd kort voor dat u zeker weet dat u gaat reizen.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

E-tickets worden niet omgeboekt. Het kan alleen als de ticket nog niet is gedownload. Dan moet u contact opnemen met Klantenservice.

Ook als u uw geld terug zou krijgen, kunt u nog steeds met de ticket reizen en dan heeft u dus twee kaartjes die u kunt gebruiken, voor de prijs van één. De kans op fraude is dan veel te groot.

Als u de ticket al heeft, is er niets meer aan te doen. U zult een kaartje voor donderdag moeten kopen of toch maar op vrijdag gaan.

Ongevraagd advies: koop een e-ticket altijd kort voor dat u zeker weet dat u gaat reizen.

We hebben de tickets wel via de mail gekregen maar nog niet in de NS app opgehaald. Kan ik dan de nog met de klantenservice contact opnemen?

Reputatie 7
Badge +3

We hebben de tickets wel via de mail gekregen maar nog niet in de NS app opgehaald. Kan ik dan de nog met de klantenservice contact opnemen?


Je kunt het proberen.

Reageer